day one





ph1: jag amanda ronja cassandra och rebecca i torsdags, pallade lite äpplen och busade
ph2: ego
ph3&4: käkade på som hemma med min favorit beccus idag!


bjussar på lite finfina iphonebilder i brist på bilder.
idag vart det tillbaka till verkligheten, men ska bli skönt med vardag igen om ja ska erkänna.
schemat var rätt okej och lite nya lärare, men det här bli nog bra det med! har i alla fall lunchat med becca efter skolan sen åkte jag till badhuset för både ett simpass och ett gympass, och det känns i kroppen nu kan jag lova.
i morgon är det skola 9.05-13.20 så antingen slänger jag in ett inlägg på morgon annars får ni vänta tills jag slutat, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0